Rødovre Centrum vinder international branchepris

Storcenteret Rødovre Centrum har for nyligt vundet international anerkendelse. Centeret har nemlig vundet en pris ved den internationale ICSC Solal Marketing Award.

Rødovre Centrum, Danmarks ældste storcenter, har for nyligt vundet en pris ved det internationale event ICSC Solal Marketing Award. På den måde høster centeret international anerkendelse, skriver detailfolk.dk.

Rødovre Centrum vandt en sølv-pris i kategorien ”Brand Awareness and Positioning” blandt 29 andre shoppingcentre fra lande som Sydafrika, Spanien og Rusland.

Det er særligt kampagnen ”The best kept secret”, som centeret vinder prisen for.

”Gennem målrettede events, konkurrencer og kreativ markedsføring har vi formået at styrke brandet og kendskabsgraden markant. Og det har vi kunnet aflæse direkte på omsætningen, og det er det, vi nu også bliver præmieret for,” siger Charlotte Andersen, marketingdirektør i Rødovre Centrum, i en udtalelse.

Rødovre Centrum er familieejet og blev opført i 1966.

Formex

Sponseret

Formex kickstarts the design autumn

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

13.10.2025Designbase.dk

Generationsskifte har lige nu historisk gode vilkår

13.10.2025Designbase.dk

Konkursbilledet i Danmark: Stigning på 10 procent vækker bekymring

10.10.2025Designbase.dk

Fratræk din købsmoms på bogføringstidspunktet

08.10.2025Designbase.dk

Sådan kan AI skabe værdi og styrke konkurrencekraften i SMV'er

07.10.2025Designbase.dk

Sådan beskattes personalegoder i 2026

07.10.2025Designbase.dk

Et mere robust betalingsberedskab hilses velkomment

03.10.2025Designbase.dk

Nye regler om grøn markedsføring skærper kravene til virksomhederne

02.10.2025Designbase.dk

Unik viden om ledere

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023