Ny salgs- og marketingschef hos Ib Laursen

Ib Laursen har fået en ny salgs- og marketingschef.

Ib Laursen Aps har per 1. juni 2014 ansat Thomas Ewald som salgs- og marketingchef. Ansættelsen er sket for at styrke og udvikle Ib Laursens position som en af Skandinaviens førende trendsættere inden for brugskunst og interiør/exteriør. 

Thomas Ewald medbringer erfaring i forretningsudvikling fra tidligere ansættelser i kæde- og produktionsled og vil således være en central brik i det videre arbejde med at fortsætte Ib Laursens positive salgsmæssige udvikling.  Thomas Ewald indgår desuden i ledergruppen hos Ib Laursen, ligesom han bliver en del af Ib Laursens stærke salgsteam, hvor han sammen med sælgere og agenter vil være med til at udbrede kendskabet til Ib Laursens unikke produkter inden for Nordisk Homestyle.

Relateret indhold

27.03.2024Designbase.dk

Det er OK at markedsføre ”PFAS-fri” og ”ikke tilsat PFAS”

27.03.2024Designbase.dk

Ambiente 2024: De bedste gaver er bæredygtige

25.03.2024Designbase.dk

Virksomheders viden om materialer skal boostes

22.03.2024Kop & Kande

Sponseret

Kop & Kandes årsresultat 2023

22.03.2024Designbase.dk

Skal jeg holde lukket på forårets helligdage?

21.03.2024Designbase.dk

Hübsch har deltaget i et kartel

21.03.2024Designbase.dk

Bolia får nyt logo

21.03.2024Designbase.dk

For få søger ind på erhvervsuddannelser

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023