Add this: 

TENDENSER

Nuance Termoflaske med vakuumeffekt vinder international designpris

Ved dette års If designpris-uddeling blev det nyudviklede produkt, Nuance Termoflaske med vakuumeffekt, hædret for det ekstraordinært gode og funktionelle design.

Nuance Termoflaske holder temperaturen længe

Nuance Termoflaske er udviklet med vakuumeffekt, der betyder, at varme- og kuldetabet minimeres, og derfor holder den ekstraordinære termoflaske dine drikkevarer kolde i 24 timer og varme i 12 timer.

Termoflasken er 100 % tæt, og da den er produceret i stål, er den også yderst holdbar og dermed velegnet at tage med til alle former for aktiviteter fra træning til job, på pisterne, på stranden, på vandring - og alle andre steder - og så passer den til bilens kopholder.

Flaskens bløde, organiske form fremhæves af de tre flotte farver og låget i blankt stål. Nuance Termoflasker fås i to forskellige størrelser: 360 ml til vejl. kr. 279,95 og 500 ml til vejl. kr. 299,95

Om designprisen If

Designprisen If er en af verdens mest eftertragtede designpriser og et internationalt kvalitetsstempel. Den prestigefyldte pris gives på baggrund af en vurdering fra en international jury bestående af en lang række anerkendte designere.

Om f&h

Se showroom

F&H of Scandinavia er Skandinaviens største grossist indenfor isenkram, og med mere end 8.000 forskellige varer på lagerhylderne - bl.a. Bitz, HOLM, Kähler, Södahl, Margrethe-skålen,  Blomsterbergs, Nuance, Lyngby Glas, Morsø og mange, mange flere. 

Innovation er omdrejningspunktet i alle sammenhænge i hele koncernen. Kun ved konstant at udvikle, finde og markedsføre nye produkter i nye former og materialer, kan både kunder, leverandører og medarbejdere blive vindere. 

F&H har 233 medarbejdere fordelt i Stockholm, Oslo, Kina og med Viborg som hovedsæde. Hver eneste medarbejder udlever F&H’s kerneværdier: innovation, kompetence, kvalitet, 
ordentlighed, engagement. 

I 2014 blev koncernens datterselskab i Kina udvidet med eget lager, der bl.a. betyder mindre transport og mindre belastning af lagerkapaciteten i Viborg. For til trods for at F&H i Viborg råder over mere end 24.000 m2 lager under eget tag og desuden har lejet yderligere 9000 m2 ude i byen, er hylderne og gangene godt fyldt op med isenkram til hele Skandinavien