Normann lancerer nyt designkoncept
Daily Fiction er navnet på et nyt designkoncept fra Normann Copenhagen. Konceptet inkluderer mindre design til hverdagsbrug.
Den danske designvirksomhed Normann Copenhagen, som har til huse på Østerbro i København, lancerer nu et nyt designkoncept med navnet Daily Fiction. Det skriver Børsen.
Konceptet adskiller sig en smule fra Normanns hidtidige koncept, da Daily Fiction inkluderer mindre ting til hverdagsbrug heriblandt notesbøger, gavepapir, klistermærker, blyantspidsere, sakse og forskellige skriveredskaber.
Produkterne er designet i masser af farver, i forskellige print og materialer, og ønsket fra Normanns side er at opfordre til kreativitet i hverdagen og en fantastisk shoppeoplevelse:
Læs også: Normann Copenhagen vinder Red Dot for møbelserie
Vi har længe haft et ønske om at tilføje en ny kategori af mindre designprodukter til vores eksisterende kollektion af design. Med Daily Fiction ville vi skabe et komplet forankret univers, der tilbyder en fantastisk shoppeoplevelse, siger Britt Bonnesen, brand manager hos Normann Copenhagen, til Børsen.
Det nye koncept åbnede fredag den 29. april som en shop-in-shop i Normanns forretning på Østerbrogade i København. I dag, mandag den 2. maj, åbner konceptet i Magasin i hele landet. Senere når konceptet også Bahne og Kastrup Lufthavn.