Add this: 

KØKKEN

Mumi vågner af sit vinterhi

Skålen til fredagsslik.

Arabias velkendte serie af Mumi krus, skåle og bestik bliver denne vinter kort udvidet med vintersæsonens produkter. Årets Mumi nyheder er historien om Mumi, der vågner af sit vinterhi og ser vinteren for første gang.

Farvekombinationen på serien er hvid, grå og sort med små farvestænk. Motiv, såvel som farver, er oplagt som årets julegave for både voksne og børn.

www.arabia.fi

Om Fiskars Denmark A/S

Se showroom

Fiskars er et førende brand af funktionelle, brugervenlige og holdbare designløsninger af håndværktøj med mere. Fiskars’ produkter udspringer af ægte inspiration og er designet til at løse opgaven på den mest ubesværede og intuitive måde.

Fiskars blev grundlagt i 1649 og er den ældste virksomhed i Finland. Vi har arbejdet med redskaber, skæreforarbejdning og opgaver i stål lige siden, vi begyndte for 360 år siden. Vi har rødder i byen Fiskars, et idyllisk center for kunst og design, hvor moderne æstetik møder gamle håndværkstraditioner. Fiskars lancerede verdens første saks med plastikhåndtag i 1967. Siden da er de orange sakse solgt i mere end 1 milliard eksemplarer på verdensplan, og deres ikoniske status har resulteret i, at Fiskars’ orange farve er blevet synonym med sakse over hele kloden. Fiskars er verdens sakse-brand nummer et.

Fiskars er en førende global leverandør af forbrugerprodukter til hjem, have og fritid. Koncernen har en stærk portefølje af betroede internationale brands – herunder Fiskars, Iittala, Gerber og Buster. Det associerede selskab Wärtsilä er også en vigtig del af koncernen og udgør sammen med Americas, EMEA o.a. Fiskars’ driftssegment. I 2014 kunne Fiskars berette om en nettoomsætning på 768 millioner EUR, og virksomheden tæller i dag omkring 4.800 medarbejdere.

Læs mere om Fiskars på www.fiskarsgroup.com.