Japansk inspiration

Nyt koncept fra The Organic Company.

The Cloth fra The Organic Company er ikke alene en ny produktkategori– det er også et helt nyt koncept. Inspirationen til The Cloth er hentet fra den japanske tradition med at bruge et firkantet stykke stof (Furoshiki) på mange forskellige måder og med mange forskellige formål. Og bruge det igen og igen. Til indpakning af madpakken, når der købes ind, til gaveindpakning og meget mere.

Derfor lancerer The Organic Company nu seks varianter i produktserien med grafisk kunst af fire designere. The Cloth findes i størrelsen 90 x 90 centimeter og er produceret i blødt og luftigt 100 procent økologisk GOTS-certificeret bomuld.

Relateret indhold

23.04.2024Designbase.dk

Imerco har momentum og skaber vækst

23.04.2024Designbase.dk

Ni designvirksomheder kæmper om den norske branches vigtigste priser

23.04.2024Designbase.dk

Ni designvirksomheder kæmper om den norske branches vigtigste priser

22.04.2024Designbase.dk

Nordstil siger et bæredygtigt tak til regionen

22.04.2024Designbase.dk

Heimtextil samarbejder med Patricia Urquiola i 2025

19.04.2024F&H Group A/S

Sponseret

Unikke stentøjskrus fra Villa Styles

18.04.2024F&H Group A/S

Sponseret

Formfuldendte forårsnyheder fra BITZ

16.04.2024Lübech Living ApS

Sponseret

Den populære og unikke Ania vase

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023