Jobopslag

Indkøbskoordinator til Imercos boligteam

Imerco A/S

www.imerco.dk

  • kundeservice@imerco.dk
  • 98 18 98 38
  • Smedeholm 16
Se profil  
Stilling: Indkøbskoordinator
Ansættelses­forhold: Fuld tid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Hovedstaden
Oprettelses­dato: 28.06.2018
Søg job  

Vil du indgå i et tæt samarbejde med vores kreative direktør, når vi udvikler nye kollektioner til vores eget brand? Og trives du godt med at assistere, hvor der er behov for din hjælp?

SAML TRÅDENE PÅ PROJEKTER I INDKØBSTEAMET

Som indkøbskoordinator indgår du i vores indkøbsteam inden for boligområdet. Her arbejder du tæt sammen med vores boligteam samt vores kategorichef, og du er inde over alt fra kollektionsstyring (farver, priser, styles) til visualisering (mapper, moodboards, etc.).

Din primære opgave som koordinator bliver at holde styr på sideløbende projekter og opgaver, og du får derfor en vigtig rolle i at sikre, at vi når i mål med vores kreative ambitioner, når du støtter op om udviklingen af nye kollektioner til vores private label. Du vil derfor blandt andet få til opgave at:

  • koordinere med leverandører – herunder leverandørbesøg
  • koordinere visual merchandising (looket i butikkerne) samt markedsføring med vores marketingafdeling
  • håndtere opfølgning på og styring af fotoprøver
  • varetage diverse system- og ad hoc-opgaver i afdelingen.

TRÆD IND I ET DYNAMISK ARBEJDSMILJØ

Du får en udadvendt rolle på vores hovedkontor i Herlev. Da en del af dit arbejde kræver koordinering med kollegerne i andre afdelinger, bliver din evne til at skabe relationer og være opsøgende en vigtig del af din daglige opgaveløsning. Du kan se frem til at blive en del af et dynamisk arbejdsmiljø, hvor trends og tendenser skifter, og hvor vi er vant til at følge markedet i detailbranchen.

EN ÅBEN OG TROVÆRDIG VIRKSOMHED

Som medarbejder i Imerco bliver du en del af en spændende detailkoncern. En koncern med et godt arbejdsmiljø og en klar ambition om at tiltrække de fagligt dygtigste medarbejdere i branchen. Vi stiller høje krav til vores medarbejdere, men vi er også klar til at imødekomme dine ønsker til os.

HANDLEKRAFTIG OG SOCIAL KOORDINATOR

Det er en fordel, hvis du har erfaring som indkøbskoordinator, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du er struktureret, har et godt overblik og er typen, som griber bolden, når en opgave skal løses – også selvom der er mange. Du holder nemlig styr på detaljerne, og du er samtidig ikke bange for at opsøge viden hos andre for at få dine opgaver helt i mål.

DERUDOVER ER DET ET PLUS, HVIS DU HAR

  • erfaring fra detailbranchen
  • indsigt i koordinering af private labelvarer
  • evnen til at balancere kreative og praktiske processer
  • erfaring med leverandøropfølgning.

VI TILBYDER DESUDEN

  • lønpakke matchende dine kvalifikationer
  • pensionsordning
  • personalekøbsordning
  • sundhedsforsikring
  • øvrige rabatordninger.

HAR DU APPETIT PÅ IMERCO?

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kommerciel chef Charmaine Jakobsen på cja@imerco.dk.

Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

ARBEJDSTID

Fuld tid.

TILTRÆDELSESDATO

Hurtigst muligt.

KONTAKTOPLYSNINGER

Charmaine Jakobsen, e-mail: cja@imerco.dk.

Vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi finder den rigtige kandidat.

KLIK HER FOR AT LÆSE MERE

Tags: Imerco A/S

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere