Indkøbsassistent

Stilling:Indkøbsassistent
Ansøgningsfrist:22.06.2018
Vi flytter 1/1-19 domicilet fra Viborg til Skødstrup v/Århus og i den forbindelse søger vi en assistent der kan styrke og udvikle vor indkøbsafdeling ved blandt andet at supportere vores 2 dygtige indkøbere. Samtidigt skal du have lyst til at være en del af en succesrig virksomhed og må meget gerne interessere dig for isenkram og design.

Afdelingen

I dag har vi en velfungerende indkøbsfunktion bestående af 2 indkøbere og 2 assistenter. Den ene assistent har fået nyt ansvarsområde og derfor søger vi en ny stærk kollega med godt humør, overskud, øje for detaljen, høj ansvarsfølelse, gode samarbejdsevner, som er effektiv og hurtigtarbejdende uden at det går ud over kvaliteten.

Du vil skulle referere direkte til den ene af indkøberne.

Stillingsbeskrivelse

En stor del af arbejdet handler om håndteringen af kædens mange forskellige kampagner. Tastning, oprettelse af varer samt opfølgning på kampagnerne mm. i en tæt daglig dialog med kollegaerne i huset samt vores leverandører. Desuden telefonisk support af vores ca. 96 butikker i forbindelse med kampagner og andre daglige spørgsmål. Udarbejde forskellige statistikker til brug internt såvel som eksternt. Du vil desuden få en central rolle i vedligeholdelse af kædens vare- og prisdatabase, skal have overblik over vores markedsførte produkter og supportere vores leverandører med informationer via brug af vores BI-løsning. Du vil skulle følge op på såvel kampagneleveringer og arbejde med vareprøver.
 
Du skal i tæt samarbejde med dine 3 kollegaer fortsætte udviklingen af afdelingen, så vi også i fremtiden kan hjælpe vores dygtige butiksindehavere med at skabe vækst og overskud.
 
Stillingen omfatter ikke rejseaktivitet.
 
Kvalifikationer
 
Vi forventer, at du har nogle års praktisk erfaring fra en indkøbsafdeling, og at du har en relevant teoretisk baggrund. Har du også erfaring med en bred kundekontakt og arbejde med en frivillig kæde, så vil dette være et ekstra plus. Vi forventer, at du har generelt solide IT-kompetencer og gerne kendskab til Navision. Kommunikationen med vores medlemsbutikker og leverandører forgår både skriftligt og mundtligt, så du skal beherske begge dele.
 
Som person forventer vi, at du er ambitiøs, energisk, pligtopfyldende, selvkørende, tager ansvar og gerne vil se resultater af din egen og kollegers indsats. Det er vigtigt, at du arbejder struktureret og målrettet og er god til at danne dig et overblik og få dine opgaver afsluttet. Du har gode kommunikationsevner, er god til at samarbejde på tværs af medarbejdergrupper og trives med kontakt til mange forskellige typer mennesker som alle har passionen for isenkram-branchen og Kop & Kande som fællesnævner.
 
Endelig er det vigtigt, at du har et godt humør, har en positiv tilgang til nye udfordringer, og at du tør udfordre eksisterende processer og forretningsgange og herved skabe værdi for virksomheden.
 
Vi tilbyder:
 
Et spændende og udfordrende job i en travl virksomhed, hvor vi vil vinde hver gang Du har mulighed for at præge din arbejdsdag samt at udnytte dine faglige og personlige kompetencer. Endvidere tilbydes du løbende relevant kursusdeltagelse samt sparring og samarbejde med dygtige kolleger og medlemmer.
 
Såfremt du ønsker yderligere information om stillingen eller om os, er du velkommen til enten at besøge vores hjemmeside www.kop-kande.dk eller til at kontakte indkøbschef – Bente Larsen via e-mail bl@kop-kande.dk.
 
Ansøgningen sendes til job@kop-kande.dk.
 
Vi læser ansøgningerne løbende og ansætter vores nye kollega, så snart vi har fundet den rette kandidat. Sidste frist for ansøgning er den 22. juni 2018
Skriv venligst at du har set stillingsopslaget på designbase.dk

Kontakt

Viborg frem til 1. jan. 2019 Skødstrup v/Århus pr. 1. jan. 2019
8800
Viborg
Ansættelsesforhold:
Fuldtid
Jobtitel:
Indkøbsassistent
Ansøgningsfrist:
22.06.2018
Tiltrædelsesdato:
04.06.2018
Ønsket publisering:
04.06.2018

Jobopslag

ROSENDAHL DESIGN GROUP
F&H of Scandinavia A/S
Ansøgningsfrist :11.07.2018