Georg Jensen i fremgang

2015 var et godt år for Georg Jensen, som oplevede salgsfremgang og åbnede nye butikker.

Den danske designvirksomhed Georg Jensen fik et godt år 2015. Virksomhedens årsregnskab for 2015 viser en salgsfremgang på 13 procent. Desuden åbnede Georg Jensens flere nye butikker, skriver detailfolk.dk.

Georg Jensen styrkede således i løbet af 2015 sin globale tilstedeværelse ved at åbne butikker i München, London, Taipei og Beijing:

Læs også: Georg Jensen åbner restaurant

”Væsentlige skridt blev taget i indsatsen for at udbrede Georg Jensens produkter til flere forbrugere og skabe en stærkere forretning”, siger Eva-Lotta Sjöstedt, administrerende direktør i Georg Jensen, i en kommentar til årsregnskabet.

Georg Jensens bruttoresultat steg med 15 procent til 708 millioner kroner, mens driftsresultatet steg til 44 millioner kroner.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

20.05.2025Designbase.dk

Nu kan kommuner søge om millionboost til udvikling af bymidter

19.05.2025Designbase.dk

Plastindustrien bakker op om fælles kurs mod mindre affald

19.05.2025Designbase.dk

Sommeren er højsæson for ansættelse af elever

16.05.2025Designbase.dk

En nem og mere bæredygtig returmetode

15.05.2025Designbase.dk

Fire megatrends skaber usikkerhed for danske virksomheder og samfund

13.05.2025Xilium

Sponseret

En hel dags arbejde barberet ned til 5 minutter: Andersson Supply optimerer med Xilium

13.05.2025Designbase.dk

SMVdanmark: Historisk løft til erhvervsuddannelserne sikrer flere faglærte

12.05.2025Designbase.dk

Nu kan iværksættere få mere hjælp til at beskytte deres ideer

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023