Fransktalende kundeservicemedarbejder søges

Stilling:Customer Service Coordinator
Ansøgningsfrist:Hurtigst muligt
Bolia.com er en international og ambitiøs virksomhed i kraftig udvikling. For at styrke vores serviceniveau opgraderer vi nu vores kundeserviceafdeling med tre ekstra fuldtidskoordinatorer. En tysk-, fransk- og norsktalende. Der findes et stillingsopslag per stilling. Stillingerne er fuldtid og placeret på vores internationale hovedkontor i Aarhus.

Vores mål i Bolia er at være et superbrand, som giver vores kunder verdens bedste service. Vores Customer Service har pt. åbent i tidsrummet 8-21, inden for dette tidsrum vil din arbejdstid ligge.   

Vi forventer at du er proaktiv og selvstændig, og samtidig er en aktiv medspiller i forhold til vores mål om at have verdens bedste kundeservice. Du behersker dansk og fransk på et meget højt niveau og engelsk i skrift og tale.   

Du vil få en stor kontaktflade såvel inden for som uden for organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.

Dine arbejdsopgaver er mangeartede og vil bl.a. omfatte:  

  • Behandling af reklamationer
  • Servicering af kunder og butikker per telefon, mail, chat og sociale medier  
  • Sikre optimale løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger  
  • Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker  
  • Indsamling af data til statistik og reklamationsbehandling  

 

Forventninger til dig:  

  • Du behersker fransk flydende på modersmålsniveau
  • Du behersker også engelsk og dansk i skrift og tale  
  • Erfaring med telefonisk og skriftlig kundeservice vil være en fordel  
  • Du er meget serviceminded og evner at sætte kunden i centrum  
  • Du sætter en ære i at løse opgaverne hurtigt og effektivt  
  • Du er en god teamspiller og hjælper til så alle når i mål  
  • Erfaring med Dynamics AX vil være en fordel  

Har du kendskab til møbler er det en fordel, men vi giver dig naturligvis en grundig oplæring i Bolias koncept og sortiment. Som person er du udadvendt, serviceminded og smilende. Du er ikke bange for at tage fat og sætter en ære i at yde den bedste kundeservice. Du evner at bibeholde godt humør og professionalisme, også når tingene ikke lige går efter planen. Du behersker office-pakken og har interesse og flair for it.  

 

Du tilbydes:  

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ virksomhed  
  • Et af Europas mest spændende designbrands med et stort vækstpotentiale  
  • Dygtige og kompetente kolleger samt en virksomhed med positive værdier  
  • Et job med et ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling  

 

Yderlig information:  

Samtaler vil blive afholdt løbende, så skynd dig endelig at send din ansøgning og CV til os.

Søg gerne jobbet via linket HER og ikke via mail

Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte Customer Service Manager Brian Vestergaard Olesen på tlf. +45 52 19 57 17

Yderligere information findes på www.bolia.com  

 

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Skriv venligst at du har set stillingsopslaget på designbase.dk

Kontakt

Værkmestergade, 11, 1. etage
8000
Aarhus C
Tlf.: 51502110
Ansættelsesforhold:
Fuldtid
Jobtitel:
Customer Service Coordinator
Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt
Tiltrædelsesdato:
Snarest muligt