Jobopslag

Dansk designhus søger HR koordinator

ROSENDAHL DESIGN GROUP

www.rosendahldesigngroup.dk

  • info@rosendahldesigngroup.dk
  • 45 88 66 33
  • Slotsmarken 1
Se profil  
Stilling: HR koordinator
Ansættelses­forhold: Fuld tid
Ansøgnings­frist: Snarest muligt
Tiltrædelses­dato: Snarest muligt
Geografi: Hovedstaden
Oprettelses­dato: 28.06.2018
Søg job  

Er du en mester i at koordinere og skabe struktur, har du styr på detaljen og brænder du for digitalisering af administrative processer? Så kan det være, at denne administrative stilling som vores nye HR Koordinator er noget for dig.

Om Jobbet

I rollen som HR koordinator vil du sammen med vores 2 HR partnere være med til at sikre, at vi har ”orden i
HR penalhuset” – dvs. at kerneprocesserne i HR administrationen er simple og effektive.

Dit primære ansvarsområde vil være vores personaleadministration, og dine arbejdsopgaver vil især omfatte administration og koordinering i forbindelse med:

  • Rekruttering, herunder udarbejdelse af jobannoncer og administration i vores rekrutteringssystem, EasyCruit
  • Ansættelseskontrakter og kontrakttillæg
  • On-boardingforløb for nye medarbejdere
  • Data og processer i vores personale-system, Orkidé, herunder fx oprettelse/afmelding af nye/fratrådte medarbejdere og udarbejdelse af div. HR-nøgletal
  • HRs sider på vores intranet, herunder opdatering af organisationsdiagram og personalepolitikker
  • Pension, sundhedssikring og arbejdsmiljø, herunder trivsels- og APV-målinger
  • Vores interne uddannelsesprogram, herunder praktiske opgaver ifm. afholdelse af arrangementerne
  • Besvarelse af mails og henvendelser til HR.
  • Rollen som HR Koordinator er meget alsidig, så der vil løbende komme forskellige ad hoc opgaver. Du kommer til at køre tæt parløb med vores 2 HR partnere og vores Legal Manager.

Din profil

Vi søger en kollega, der brænder for administrative opgaver og har lyst til at bidrage til den digitale transformation af HR-processerne – og som sætter en ære i at give kollegerne en rigtig god service, hvor der er styr på kvalitet og detaljer.

For at komme i betragtning til jobbet er det vigtigt, at du:

  • Har erfaring fra et lignende koordinatorjob
  • Er superbruger i MS Office, særligt PowerPoint og Excell
  • Har erfaring med HR-systemer, gerne Orkidé og EasyCruit
  • Har en digital tilgang og gerne erfaring med digitalisering af administrative HR-processer
  • Har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
  • Har kendskab til persondataforordningen, GDPR
  • Vi lægger mere vægt på din praktiske erfaring og dine faglige kompetencer end din specifikke uddannelsesmæssige baggrund.

Som person:

  • Er du imødekommende, udadvendt og god til at skabe relationer
  • Er du serviceorienteret og kendt for dine gode samarbejdsevner og et godt humør
  • Har du en høj integritet og etik i forhold til at arbejde med fortrolige og personfølsomme data
  • Er du grundig og detaljeorienteret – og sætter en ære i at få opgaverne gennemført i en høj kvalitet
  • Kan du lide at arbejde vedholdende med rutineopgaver og sikre, at de bliver afsluttet
  • Er du god til at holde flere projekter i gang samtidig og trives i et travlt arbejdsmiljø
  • Trives du med selvstændige arbejdsopgaver og en alsidig hverdag, hvor ingen opgaver er for små.

Vi tilbyder
En spændende administrativ stilling på 37 timer, hvor du arbejder med forbedring af HR-processer. Et udfordrende og selvstændigt job og en afvekslende hverdag i højt tempo. Søde engagerede kolleger og et uformelt arbejdsmiljø i lyse og inspirerende omgivelser med base i Hørsholm. Og en lønpakke, der forhandles individuelt samt pension og sundhedssikring.

Som et kreativt hus er engagerede og passionerede medarbejdere vores vigtigste ressource. Vi vægter medarbejdertrivsel højt, og det er afgørende for os at være en arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi er glade for at møde op hver dag. Omdrejningspunktet for vores daglige arbejde er vores fire værdier: Integritet, handlekraft, købmandskab og kreativitet, som det giver mening for os at styre efter.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR-partner Gitte Strandgaard, mobilnr. 31 41 31 80.

Vi glæder os til at høre fra dig hurtigst muligt og indkalder løbende til samtaler. Vi modtager kun ansøgninger, der er søgt online via nedenstående link.

Om Rosendahl Design Group
Vi er en danskejet familievirksomhed med 130 medarbejdere, der siden 1984 har været førende producent af dansk design. Vores mission er at skabe nyt, holdbart design i den kvalitet, dansk design er kendt for verden over – og samtidig profilere og værne om den danske designskat ved at genopdage og videreudvikle klassikere.

Fællesnævneren er produkter, der gør hverdagen smukkere og skaber værdi for vores kunder. Vi er stolte af at arbejde med en brandportefølje, der tæller Rosendahl, Kay Bojesen, Global, Arne Jacobsen Clocks, Holmegaard, Bjørn Wiinblad, JUNA og Lyngby Porcelæn.

Se mere på Rosendahl Design Group.

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere