Bolia.com planlægger ekspansion
Møbelkæden Bolia.coms online-del klarer sig så godt, at en ekspansionsplan nu ligger klar.
Bolia.com kan i år fejre 15 års jubilæum for salg på nettet. Og jubilæumsåret er et særlig godt år for møbelkæden, som kan juble over gode vækstrater:
Vi oplever stor vækst på alle vores markeder, men særligt i Tyskland går det stærkt. Det er et marked, vi har prioriteret højt, og det er blevet belønnet med en vækst på 50 procent det seneste år, siger Lars Lyse Hansen, Managing Director hos Bolia.com, til detailfolk.dk.
Bolia.com har i forlængelse af succesen udviklet en ekspansionsplan med et stærkt globalt fokus. Planen indebærer blandt andet flere butikker, bredere online handel og et samarbejde med globale wholesale-partnere.
Ifølge Lars Lyse Hansen skyldes succesen en integration af offline- og onlinehandel, et samarbejde med flere end 40 internationale designere og en endnu skarpere designprofil:
Vi har sat designbarren højt, og vi er selektive i vores valg af samarbejder. Vores designs skal bringe noget nyt til gamet, have en international approach og samtidigt være forankret i skandinaviske designtraditioner. Det stiller krav til designerne, men det er også her, det unikke design opstår, fortæller Lars Lyse Hansen til detialfolk.dk.