Add this: 

LEDELSE & DRIFT

5 hurtige til Mille Bredahl-Hansen, AYTM

Det er AYTMs vision at tilføje noget nyt til dansk design – et andet perspektiv, og selvom brandet kun har godt tre år på bagen, er der handling bag de ambitiøse ord. Vi har taget en snak med Marketing Manager Mille Bredahl-Hansen om, hvad der kendetegner AYTM, og hvad der skal ske for virksomheden resten af året og i fremtiden.
Af Sara Skovgaard Munk | 17. apr 2018 |

Hvad er kendetegnet ved AYTM som brand og hvordan differentierer I jer?

Vi er uden tvivl Nordiske i vores DNA, når vi ser på kvalitet og de traditioner, som vi er en del af – men vi kan godt lide at træde lidt uden for traditionerne og lege med former, farver og materialer, så det hele får et mere internationalt udtryk – vi mener, det er det, folk kender os for.

Hvad er vigtigt for jer som brand, når I samarbejder med nye, men også eksisterende forhandlere?

Det er vigtigt for os, at de brænder for design, kvalitet og interiør – ligesom vi gør. 

Vi er virkelig glade for alle de forhandlere, der har taget AYTM til sig på bare 3 år.

I har netop ansat en ny medarbejder i Kina. Hvad skal hun lave, og hvad betyder det kinesiske marked for jeres brand?

Vores nye kollega, Akmaral Aitbenova er Area Sales manager for Kina, og hun er ansat, da vi ser Kina som et nyt fokusmarked, hvor der er gode muligheder, men også et marked, der udfordrer os på gode måder, da vi bliver nødt til at gentænke, meget af det vi gør. Vores kollektion er og bliver dog den samme i hele verden!

Hvilke messer skal I på til efteråret?

I AW18 tager vi på Maison et Objet i Paris og Interior Lifestyle China i Shanghai. 

Derudover er vores showroom i Aarhus åben året rundt.

Hvad er det næste store, der skal ske for AYTM?

Lige om lidt lancerer vi vores AW18 kollektion, hvor vi endnu engang udbygger vores møbelkollektion.

Og ellers arbejder vi dagligt med at designe kollektioner, der inspirerer og overrasker – det er ret stort for os! 

Anbefalede showrooms